Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2012 03:00 - Най-големият ми страх
Автор: corvus Категория: Лични дневници   
Прочетен: 724 Коментари: 0 Гласове:
1



 

Вече знам какво е сигурно чувството да умираш!

Усещах как летя в катастрофираща кола. Вътре се премятам в безтегловност, сякаш съм в тунел. Около мен хвърчат оръжия от всякакъв калибър. Но никога не се разбивам. Непрекъснато се засилва в мен чувството за безнадеждност. Сякаш трагичният полет няма край! И изведнъж се събуждам с дълбоко поемане на въздух. В първият миг сърцето ми бие бавно. Започвам да се оглеждам сякаш съм изгубен и постепенно всичко започва да идва – сърцето ми започва все по-яростно да тупти, усещам как гърлото ми се свива с всеки дъх...сякаш някой ме е стиснал за гушата! Като засилващ се влак почвам да дишам учестено. Устата и дробовете са ми пресъхнали и едвам се изправям в тъмнината. Оглеждам се и усещам отново същата безнадеждност – сам съм в леглото, около мен няма никой, никой който да ме прегърне и да ми каже, че всичко е наред...плаче ми се. Страх ме е, че животът ми е сън, а сънят – реалност! Нищо не съм постигнал, а само прескачам от ден в ден, тровейки същността си в този безнадежден кръговрат, наречен живот!




Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: corvus
Категория: Лични дневници
Прочетен: 96952
Постинги: 56
Коментари: 95
Гласове: 200
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031