Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2007 22:54 - Enigma - Mea culpa (Orthodox version)
Автор: corvus Категория: Музика   
Прочетен: 755 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.06.2007 23:01


Turn off the light, take a deep breath and relax O Sacrum Convivium recolitur passionis eius Je ne dors plus (Je ne dors plus) Je te desire (Je te desire) Je veux aller au bout de mes fantasmes Je sais que c"est interdit Prends moi (Prends moi) Je suis a toi (Je suis a toi) Mea culpa (Mea culpa) Turn off the light, take a deep breath and relax Prends moi (Prends moi) Je suis a toi (Je suis a toi) Mea Culpa (Mea culpa) O Sacrum Convivium recolitur passionis eius Prends moi (Prends moi) Je suis a toi (Je suis a toi) Prends moi (Prends moi) Je suis a toi (Je suis a toi) Mea Culpa (Mea culpa) Prends moi (Prends moi) Je suis a toi (Je suis a toi) Mea Culpa Prends moi Je suis a toi Mea Culpa (Mea culpa) Prends moi Je suis a toi Mea Culpa Turn off the light, take a deep breath and relax Prends moi (Prends moi) Je suis a toi (Je suis a toi) Mea Culpa (Mea culpa)


Тагове:   Enigma,   mea,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. corvus - Преводът на английски
27.06.2007 22:55
Turn of the light,
take a deep breath and relax
O Sacret Banquet
His passion is renewed
I can't sleep anymore
I desire you
I want to go to the end of my fantasies
I know it's forbidden
Take me
I'm yours
I'm guilty
Turn off the light,
take a deep breath and relax
Take me
I'm yours
I'm guilty
O Sacred Banquet
His passion is renewed
Take me
I'm yours
Take me
I'm yours
I'm guilty
Take me
I'm yours
I'm guilty
I'm yours, I'm guilty
Take me
I'm yours
I'm guilty
Turn off the light,
take a deep breath and relax
Take me
I'm yours
I'm guilty
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: corvus
Категория: Лични дневници
Прочетен: 96988
Постинги: 56
Коментари: 95
Гласове: 200
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930